Quality Fix Mobile

Contact & FAQ Mfix.nl

Contact Mfix.nl
Postadres

Info@mfix.nl

Prins Willem-Alexanderplein 20
Haarlem 2011 KX
(Geen bezoekadres)

 

Doe mee aan ons klantonderzoek.

Meer lezen over Mfix? Klik dan hier.

FAQ

Wie is verantwoordelijk voor de kwaliteit van mijn reparatie?

Hoewel M Fix.nl selecteerd op betrouwbare reparatiepunten is M Fix.nl slechts een intermediair en fungeert als bemiddelaar tussen jou en de reparateur. Hoewel wij streng controleren, en er alles aan doen om te zorgen dat de kwaliteit zo hoog mogelijk is, betekent dit helaas dat wij geen volledige invloed hebben op de kwaliteit van de reparatie en service of duur van je smartphone of tablet reparatie. Mocht je ontevreden zijn over je reparatie, dan kun je hierover contact opnemen met het reparatiepunt via het telefoonnummer of e-mail. Je kunt ook contact opnemen met onze klantenservice via het contactformulier hierboven. Wij zullen je klacht dan doorsturen naar het reparatiepunt en hen vragen contact met je op te nemen om de klacht af te handelen. Mocht dit niet naar behoren opgelost worden, dan kan M Fix.nl besluiten om dit reparatiepunt niet langer in haar database op te nemen.

Hoe werkt het beoordelingssysteem?

M Fix.nl kan je een indicatie geven  betreft de kwaliteit van een reparatie. Dit is de reden dat wij een beoordelingssysteem hanteren. Alle reparaties, die uitgevoerd worden door de bij ons aangesloten reparatiecentra, kunnen beoordeeld worden. Bij ieder reparatiepunt met meer dan 3 beoordelingen kan je deze beoordelingen op de website inzien.

Wat moet ik doen als mijn reparatie niet naar wens is uitgevoerd?

Eerst moet contact worden opgenomen met het reparatiecentrum van uw smartphone, tablet of computer. Als hierna er geen oplossing is gevonden kan je via onze klantenservice contact met ons opnemen. Vervolgens nemen wij contact op met het reparatiecentrum. Indien nodig, nemen wij naar aanleiding van het gesprek gepaste maatregelen.

Hoe kan ik zien hoeveel het kost?

Omdat Mfix.nl controleerd op kwaliteit en niet op prijs kunnen wij geen enkele prijs garanderen. Omdat de prijzen en kwaliteit van onderdelen sterk uit elkaar lopen hebben wij een keuze gemaakt voor kwaliteit.

Wat is het doel van reviews op MFix.nl

Om onze kwaliteit te garanderen zijn reviews zeer belangrijk. Graag horen wij zowel de positieve als negatieve recenties van jullie.

Zowel positieve als negatieve reviews worden geplaatst; M Fix past geen reviews aan. Reviews dienen wel te voldoen aan regels die in het artikel Review-regels vermeld zijn. M Fix moedigt de klanten aan deze richtlijnen te handhaven en te melden wanneer een review niet aan de voorwaarden voldoen door Misbruik te melden.

Ik zie mijn review niet terug op MFix.nl, hoe kan dit?

Wanneer de link goed gebruikt is, wordt de review direct zichtbaar op MFix.nl. Wanneer deze niet zichtbaar is, kan het zijn dat een consument of een reparateur de review als misbruik heeft gemeld. De review wordt dan direct verwijderd van de website en zal door de onafhankelijke redactie van M Fix bekeken worden. Zie het artikel: ‘Wat zijn de regels voor het plaatsen van een review?’ betreft het beleid dat M Fix aanhoudt voor het beoordelen van deze misbruikmeldingen.

Het kan ook zijn dat het reparatiecentrum nieuw is bij M Fix en nog niet het minimum van drie reviewcijfers heeft ontvangen. Na drie reviewcijfers laten we pas het gemiddelde zien.

Hoe maak ik een zoekopdracht?

Vul in het rode veld je postcode of plaats in. Door de straal aan te passen kan je zelf besluiten hoe ver je je reparatie van jou in de buurt wil laten uitvoeren. Standaard zijn mobiele telefoon reparaties geselecteerd. Door de soort reparatie te selecteren kan je je voorkeur bepalen.

Heeft M Fix.nl ook social media accounts

Ja zeker, like ons op Facebook, Instagram, Twitter en LinkedIn.

Voor Facebook klik hier.

Instagram

Twitter

LinkedIn